Contacteaza-ne!Cere o cotatie de pret. Fara costuri sau obligatii

Termeni si conditii

Conform cerintelor Legii nr 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata privind protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date .

Prezenta conventie privind “Termenii si conditiile de utilizare a serviciilor oferite dupa caz: realizare pagini web, publicitate sau gazduire”, stabileste care sunt conditiile in care orice persoana sau firma poate vizita/accesa sitesiteww.inwebb.com (oferite de S.C. Play Solutions S.R.L. denumit in continuare “furnizor”) cu scopul de a vizita sau achizitiona serviciile este (denumit in continuare “utilizator sau client”).

Scopul colectarii datelor este: furnizarea serviciilor conform ofertei curente, precum si inregistrarea domeniilor web in numele clientilor si conform comenzilor.

Orice persoana are dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la contact@magazin-model.ro . De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Conform legislatie din Romania minorii nu pot incheia contracte comerciale si nici datele lor lor personale nu sunt prelucrate fara acordul parintilor.

Neacceptarea acestei conventii ori a oricarei prevederi din aceasta atrage obligatia persoanei respective de a inceta de indata accesarea sitului ori utilizarea in orice mod a serviciului, iar accesarea sau vizitarea in continuare a sitului, deschiderea unui cont la inwebb.com ori utilizarea in orice mod a serviciului constituie o acceptare in intregime a conventiei si a oricarei prevederi din aceasta, inclusiv a oricaror modificari ulterioare care vor putea fi efectuate fara restrictii de catre furnizor, fara a fi necesara nici o alta formalitate.

1. Politica de continut

Este interzisa publicarea pe serverele furnizorului de continuturi sau trimiteri (links) catre astfel de continuturi care: (i) incalca ori prejudiciaza in orice mod drepturile de proprietate intelectuala ale altor persoane ori alte drepturi; (ii) au continut obscen sau pornografic sau de natura violenta; (iii) au continut defaimator sau calomnios; (iv) au continut cu caracter rasial ori discriminatoriu; (v) contin virusi, cai troieni sau altele similare; (vi) contin software piratat sau se adreseaza celor care pirateaza software ori practica orice activitati similare. Este de asemenea interzisa utilizarea serverelor noastre exclusiv ca suport de stocare (exp. filme, mp3, poze, etc.).

2. Scripturi interzise

  • Scripturi pentru proxy, anonimizator
  • Scripturi pentru IRC
  • Scripturi de top siteuri
  •  Scripturi de jocuri online ( se exclud joculete in flash )
  • Mail bomber, mass mail sau orice script de trimis emailuri nesecurizat
  • Torrent tracker
  • Chat room-uri care consuma excesiv resurse si chaturi WAP
  • PhpShell si scripturi similare pentru executarea de comenzi.

Orice incercare de a aduce prejudicii serverelor sau clientilor este strict interzisa. Orice activitate care afecteaza buna functionare a serverului de shared hosting (exemplele includ, dar nu se limiteaza la: CPU load peste limite normale, mass mailing, query-uri SQL foarte frecvente si/sau de durata ) va fi considerata abuz si va fi apreciata ca o incercare de prejudiciere a celorlalti clienti colocati. Consulul maxim acceptat pentru siteuri este de 5 % CPU , 5% MEM si 1.5% MYSQL, iar procesele pot sa consume maxim 10% CPU, consumurile mai mari pot fi considerate abuzuri de server.

3. E-mail

Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricarui site utilizand serverele noastre sau prin servere ale unor terti pentru promovarea oricarui site gazduit de noi va avea ca si consecinta suspendarea sau anularea contului de gazduire al clientului, fara ramburs. Pot fi operate liste email in conditiile in care persoanele se inscriu pentru a primi mesaje, si se publica in toate mesajele procedura de retragere din liste.
Fiecare cont de gazduire este limitat, astfel incat sa nu permita trimiterea a mai mult de 500 de email- uri intr-un interval de 60 de minute. Aceasta politica (restrictie) este necesara pentru a proteja calitatea serviciului de hosting. Trimiterea masiva de email-uri determina consumarea masiva a resurselor unui server, aceasta avand un impact negativ asupra calitatii serviciilor receptionate de cliienti. Prima incalcare a acestei politici are ca rezultat suspendarea imediata a contului de gazduire.

4. Utilizarea resurselor

Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmari consumul de resurse de pe server. Daca un cont utilizeaza o cantitate foarte mare de resurse de pe server vom contacta clientul respectiv pentru a discuta in aceasta privinta. In cazul in care un cont utilizeaza o cantitate mult prea mare de resurse ( memorie, procesor), contul poate fi suspendat sau scriptul dezactivat fara informarea prealabila, pentru a mentine buna functionare a serverului.

Clientii pot sa solicite imbunatatirea pachetului sau marirea temporara a resurselor alocate. Constituie responsabilitatea clientului sa ne contacteze din timp pentru a solicita marirea resurselor pentru a evita astfel suspendarea contului.

Pachetele de gazduire care oferta trafic necontorizat nu pot gazdui fisiere cu o marime mai mare de 500 MB, nu pot fi folosite pentru servicii de streaming radio, video, pentru file sharing, imagine sharing, servicii de gazduire gratuita, WordPress MU. Pachetele de gazduire cu resurse de spatiu, trafic, sau domenii necontorizate sunt pentru o utilizare in limita resurselor serverului CPU, MEM, disk; permise conturilor de gaduire shared, si in limita de banda de 20 Mb/s.

5. Responsabilitatea clientului

Clientul este responsabil pentru actualizarea informatiilor de contact din panoul de control facturare, atunci cand este necesar. Noi nu putem fi trasi la raspundere pentru confuzii intervenite in comunicare ca un rezultat direct al neefectuarii de catre client a actualizarilor necesare.
Clientul este responsabil pentru mentinerea in conditii de securitate a numelui de utilizator, parolelor si a altor informatii sensibile.

6. Raspundere limitata

Nu putem fi considerati responsabili pentru daune cauzate de nedisponibilitatea temporara a serverelor noastre, oricare ar fi motivul care cauzeaza acest lucru. Aceasta prevedere include si daunele rezultate din deteriorarea sau pierderea datelor. Clientul este de acord sa garanteze si sa ne considere nevinovati in legatura cu orice pretentii, daune, incluzand, fara a se limita la acestea, daunele cauzate tertilor, rezultate ca si consecinta a utilizarii serviciilor cauzatoare de daune clientului nostru.

Utilizatorul declara ca intelege si accepta ca in orice situatii in care utilizatorul va solicita daune de orice fel furnizorului, suma totala a daunelor solicitate de utilizator pentru orice motiv si care ar putea fi achitate de furnizor nu va putea depasi in nici un mod si in nici un caz suma totala a tarifelor (taxelor) achitate de catre utilizator furnizorului.

7. Backup

Backup-urile pentru serviciile de gazduire shared si reseller sunt facute de catre noi saptamanal atat la fisiere , casute de email cat si la baza de date pe un server extern si sunt pastrate minim 5 zile. Totusi nu oferim nici o garantie pentru integritatea backup-urilor. Sfatuim toti clientii sa downloadeze propriile backup-uri din panoul de control, de la optiunea Backup. Clientii de VPS si Servere Dedicate nu beneficiaza de backup gratuit decat daca in oferta este inclus acest lucru, si in acest caz trebuie sa se asigure periodic ca serviciul de backup functioneaza corect pe severul administrat.

Furnizorul nu este responsabil in nici un mod pentru pierderea informatiilor gazduite ca urmare a actiunilor utilizatorilor sau datorita erorilor existente in aplicatiile care nu sunt asociate cu serviciul. Ca exemplu, panoul de control nu este asociat cu serviciul si nu este pus la dispozitie de catre furnizor, fiind dezvoltat si oferit de catre Cpanel.net.

8. Garantia uptime
Serviciul oferit de magazin-model.ro garanteaza un uptime mediu al serverelor de 99.9 % .
Sunt exceptii urmatoarele:

  • Situatii de forta majora in care noi nu putem avea nici o influenta cum ar fi: razboaie, calamitati naturale, indisponibilitatea / intreruperea comunicatiilor, foc, virusi, hackeri, nefunctionarea corecta a unui software oferit de alta sursa ( scripturi gratuite, software de comert electronic sau procesator de plati online), flood, cutremure, embargouri, actiuni ale autoritatilor legale.
  • lucrari de intretinere anuntate sau in situatii critice, upgrade-uri ale serverelor.
  • domain name system (DNS), probleme care nu pot fi controlate inwebb.com
  • probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP.

9. Programe care ruleaza in Background

Nu permitem utilizarea programelor care ruleaza in continuu in background. Permitem programelor sa opereze in background ca o extensie a site-ului web al clientului, dar nu permitem folosirea programelor special realizate pentru a opera in background.

10. Cron Jobs

Nu permitem rularea de scripturi prin cronuri setate la intervale mai mici de 15 minute.

11. Scripturi CGI

Scripturile CGI pot fi utilizate de catre clientii nostri fiind o parte inclusa in serviciile oferite, dar orice script CGI realizat special pentru a afecta in mod negativ performanta serverului sau integritatea retelei poate fi oprit fara preaviz.

12. Chat Room
Nu permitem folosirea de Chat Room-uri proprii fiecarui client pe serverele noastre datorita cerintelor deosebite ale acestor programe.

13. Instalari de servicii suplimentare

In cazul in care scriptul care doriti sa il folositi necesita activarea altor programe software pe server, magazin-model.ro nu este obligat sa instaleze acele programe, decat in cazul in care considera ca activarea acestora ar influenta negativ stabilitatea sau securitatea serverului. In acesta intra si modificarea unor parametri ale programelor folosite pe servere.

Orice cerere de upgrade la cont ( spatiu / trafic / alt pachet ) se face prin email sau ticket de suport cu cel putin 24 ore inainte de modificare. Nu ne asumam nici o raspundere daca nu se face upgrade la cont si se termina traficul siteului sau spatiul. Clientul poate verifica in permanenta resursele alocate in panoul de control – Cpanel.

14. Notificari si anunturi

magazin-model.ro isi rezerva dreptul de a trimite notificari privind serviciile oferite precum si anunturi din partea unor terti, atunci cand acestea pot fi in folosul utilizatorilor.

15. Termene de plata si facturare

Clientul este de acord sa achite contravaloarea serviciilor noastre in avans fata de perioada de timp in care acestea sunt furnizate.

Toate facturile proforme se vor trimite prin email si o versiune printabila se va pune la dispozitia clientului in panoul de control. Clientii trebuie sa achite contravaloarea facturii in avans la inceputul fiecarei perioade de plata, in termen de 5 zile lucratoare de la data emiterii facturii proforme.

Clientii care doresc inchiderea unui cont de gazduire sau al oricarui serviciu achizionta trebuie sa trimita o notificare pe email sau fax cu cel putin 5 zile inainte de data scadenta, altfel factura emisa va trebui achitata pentru minim o luna.

Preturile afisate in RON, conform legislatiei toate facturile si platile sunt procesate in RON. Pentru fiecare zi de intarziere a platii dupa data scandenta pentru facturile proforma de prelungire a pachetelor de hosting se percep penalizari de 0.5 % / zi .

In cazul in care se depasesc 30 de zile de neplata si contul este sters de pe server, clientul poate cerere repunerea siteului dintr-un backup mai vechi; in cazul in care acest lucru va fi posibil se va taxa cu o suma de 25Euro + TVA acest serviciu, doar daca s-a finalizat cu succes recuperarea siteului.

16. Prelungirea domeniilor oferite gratuit la oferte

Pentru prelungirea domeniilor .com/net/org/info/us/biz oferite gratuite in cadrul unei oferte se va plati taxa normala de inregistrare a unui domeniu. In cazul in care se doreste transferul unui domeniu oferit gratuit, in primul an de inregistrare, catre alt registrat clientul va achita valoarea domeniului primit gratuit.

17. Regulile de inregistrare a domeniilor .RO

Momentan domeniile inregistrate au o perioada de valabilitate nelimitata atata timp cat ROTLD nu va introduce o taxa anuala.
Toate inregistrarile de domenii .RO se supun regulior de inregistrare stabilite de catre ROTLD si se gasesc la linkurile de mai jos:

  • http://rotld.ro/romana/inregistrare_domeniu/rules_ro.html
  • http://rotld.ro/romana/inregistrare_domeniu/agreement_menu_ro.html

18. Suspendarea contului pentru neplata serviciilor

Conturile utilizatorilor care nu au achitat tarifele pentru prestarea serviciului in termen de 5 zile de la emiterea de catre furnizor a facturii pro-forma vor fi suspendate pana la confirmarea efectuarii platii sau pana la data efectuarii platii, potrivit prevederilor de mai sus. Reactivarea conturilor se va putea face numai dupa confirmarea efectuarii platii.

Furnizorul va putea redeschide conturile inchise pentru neplata tarifelor numai dupa plata integrala a tututor sumelor datorate de catre utilizator.
In cazul in care domeniul este suspendat sau sters pentru neplata sau pentru renuntare la servicii va redirecta domeniul spre o pagina parcata pana administratorul domeniului isi va modifica serverele dns.

19. Modificari

Ne rezervam dreptul de a face adaugiri, anulari sau modificari in Termeni si Conditii, pachetele de gazduire, preturi si site oricand, informarea facandu-se prin intermediul siteului sau panourile de control ale clientilor.

CLIENTII NOSTRI

Class IT
CAT Music
BRCC Online
Coca Zaboloteanu
Venera Arapu
Pukka Food
Z-Performance
Laptop Garage

Portofoliul nostru de clienti

Echipa Play Solutions se mandreste cu proiectele pe care le desfasoara atat cu clientii din tara, cat si din strainatate. Parteneriatele noastre au ca temelie increderea si seriozitatea, reusind astfel sa mentinem o colaborarea de lunga durata cu fiecare client in parte.


Oferim solutii IT de inalta calitate si evoluam rapid pentru a sprijini dezvoltarea pietei, cat si pentru a fi la curent cu ultimele noutati in materie de tehnologie.


Va prezentam, in aceasta sectiune, doar o parte dintre clientii cu care am transformat ideile in proiecte.