Tendinte in Web Design pentru anul 2016

 
In 2015, tendintele de web design s-au potrivit cu cele pe care vi le-am prezentat in articolul nostru.
In 2016 ne asteptam ca unele lucruri precum: importanta utilizatorului, design-ul responsive, rapiditatea si performanta website-ului sau flat design sa nu se schimbe. Acestea trebuie sa ramana in top cele mai importante standarde pe care sa ne axam.

Dar care vor fi noile trenduri din anul 2016 care vor acapara spatiul web?

1. Meniul in forma de hamburger

Observam tot mai des meniurile ascunse, reprezentate printr-un icon simplu, care sa minimalizeze cat mai mult design-ul si care pot fi accesate cu un simplu click. Aceste meniuri copiaza, practic, varianta design-ului responsive si o aduc si in varianta pentru desktop.

2. Video

Asa cum am mentionat si anul trecut, o imagine spune mai mult decat o mie de cuvinte. Despre videoclipuri nici nu se mai pune problema. Asa o face si acest site, www.200miles.com, care te lasa fara cuvinte. Impactul pe care il are drumul parcurs de legendarul Hugh Glass transpus in videoclipuri este urias.
Videoclipul fullscreen de pe background a fost mereu o unealta potrivita pentru a atrage utilizatorii. Dar aveti grija, tehnica aceasta este utilizata de catre brandurile de lux, in general. Trebuie sa alegi cu grija tehnica potrivita afacerii tale.

3. Pop-up-uri

In ceea ce priveste comertul electronic, pop-up-urile s-au dovedit a fi foarte eficiente. Desi ele sunt destul de enervante pentru destul de multi utilizatori, inclusiv pentru mine, ele transforma un click intr-o conversie destul de usor. Ne putem da seama foarte usor de acest lucru analizand piata, unde vom vedea ca marile companii utilizeaza pop-up-urile in e-commerce.
Cel mai eficient pop-up este acela care urmareste utilizatorul si, in functie de drumul parcurs de acesta pe site, i se va oferi un discount sau o oferta atragatoare, personalizata. Atunci cand pe site exista reduceri la toate produsele, credibilitatea calitatii produselor se va pierde, iar brand awareness-ul va fi si el pierdut.

4. Design-ul flat

Asa cum cei de la Google si-au schimbat logo-ul, observam ca design-ul flat este actual si pentru anul in curs.
Un design curat ce are la baza culori aprinse si care iti fura privirea este cautat si pus in aplicare tot mai des, el folosind umbre pentru a aduce profunzime, numar elementelor este cat mai mic pentru a minimaliza, iar fonturile simple au ca scop o vizibilitate cat mai clara. De asemenea, butoanele fantoma sunt facute pentru a nu atrage atentia utilizatorului de la continut, ele fiind realizate din linii simple cu un link aferent.

  • Optimizat pentru motoare de cautare
  • Design responsive (optimizat pentru mobil)
  • Intuitiv
  • Incarcare rapida
  • Panou de administrare prietenos

CLIENTII NOSTRI

Class IT
CAT Music
BRCC Online
Coca Zaboloteanu
Venera Arapu
Pukka Food
Z-Performance
Laptop Garage

Portofoliul nostru de clienti

Echipa Play Solutions se mandreste cu proiectele pe care le desfasoara atat cu clientii din tara, cat si din strainatate. Parteneriatele noastre au ca temelie increderea si seriozitatea, reusind astfel sa mentinem o colaborarea de lunga durata cu fiecare client in parte.


Oferim solutii IT de inalta calitate si evoluam rapid pentru a sprijini dezvoltarea pietei, cat si pentru a fi la curent cu ultimele noutati in materie de tehnologie.


Va prezentam, in aceasta sectiune, doar o parte dintre clientii cu care am transformat ideile in proiecte.