Link building in SEO: Sfaturi utile

 

Link building: este o parte din strategia pentru optimizarea SEO (search engine optimization), ce consta in atragerea de link-uri pentru site-ul tau. Aceste link-uri trebuie sa fie relevante pentru tine si site-ul sau blog-ul respectiv.

Link building-ul poate dauna

Daca nu stii exact ce trebuie facut, link building-ul poate dauna deoarece este asociat cu spam-ul. Insa aceasta metoda este folosita si, mai mult de atat, este necesara, conform spuselor antreprenorului Neil Patel.
“Link building-ul este foarte bun si necesar, daca stii cum sa utilizezi aceasta practica si daca o faci corect. Daca folosesti doar acesta tactica, nu iti va genera o crestere in motoarele de cautare, mai ales daca lasi deoparte celelalte strategii de marketing”, a declarat Neil Patel pentru Forbes.

Daca folosesti strategia de continut de calitate si lasi deoparte celelalte practici, de asemenea, vei fi predispus in a te indrepta spre esec. Singurul lucru pe care trebuie sa te axezi mereu si sa nu il pierzi niciodata din vedere este utilizatorul si crearea de continut pentru ca el sa aiba o experienta cat mai relevanta. De fapt, toate aceste strategii si metode de marketing se invart in jurul utilizatorului si experientei pe care el o are atunci cand cauta ceva pe site-ul tau si, implicit, in motoarele de cautare.

Experienta utilizatorului

Experienta utilizatorului se refera la cum vede, simte si la cum percepe el informatia. O definitie larga a experientei utilizatorului sau UX, este data de Jakob Nielsen si de informaticianul Don Norman: “experienta utilizatorului cuprinde toate aspectele legate de utilizatorii finali care interactioneaza cu compania, cu serviciile si cu produsele sale”.

Pentru a concretiza aceasta definitie, ne putem referi la experienta utilizatorului ca fiind ceea ce simte el atunci cand vede logo-ul de pe site-ul tau, prin ce proces trebuie sa treaca pentru a descarca un PDF de pe site, care anume sunt reactiile lui atunci cand citeste un articol pe care l-ai scris si toate celelalte lucruri de acest gen.

La fiecare 24 de ore, pe web sunt publicate 2 milioane de articole de pe bloguri. Oricare va fi viitorul in ceea ce priveste link building-ul, un lucru e cert: continutul de calitate este si va fi mereu un succes. Cu cat articolul pe care il scrii este mai interesant si mai relevant pe nisa respectiva, cu atat sansele ca el sa fie citit, distribuit, ca lumea sa comenteze si sa trimita link-uri catre el vor fi mai mari. Prin toate aceste penalizari, Google doreste ca link-urile artificiale (spam-urile) sa fie transformate in alta strategie de SEO: continut de calitate care iti va aduce garantat link-uri relevante si de lunga durata.
Neil Patel spune: “Daca in viata iti doresti ceva, trebuie sa ceri acel lucru”. Ce inseamna acest lucru? Atunci cand stii ca ai un articol de calitate, trimite-l pe mail sau pe Social Media si spune-le oamenilor sa il distribuie daca le place.

  • Optimizat pentru motoare de cautare
  • Design responsive (optimizat pentru mobil)
  • Intuitiv
  • Incarcare rapida
  • Panou de administrare prietenos
 

CLIENTII NOSTRI

Class IT
CAT Music
BRCC Online
Coca Zaboloteanu
Venera Arapu
Pukka Food
Z-Performance
Laptop Garage

Portofoliul nostru de clienti

Echipa Play Solutions se mandreste cu proiectele pe care le desfasoara atat cu clientii din tara, cat si din strainatate. Parteneriatele noastre au ca temelie increderea si seriozitatea, reusind astfel sa mentinem o colaborarea de lunga durata cu fiecare client in parte.


Oferim solutii IT de inalta calitate si evoluam rapid pentru a sprijini dezvoltarea pietei, cat si pentru a fi la curent cu ultimele noutati in materie de tehnologie.


Va prezentam, in aceasta sectiune, doar o parte dintre clientii cu care am transformat ideile in proiecte.