Google pregateste un nou format de anunturi platite. Ce se va schimba

 

In urma cu putin timp, Google a implementat o noua functie prin care permite adaugarea de pana la trei headline-uri in cadrul anunturilor text responsive. Noua functie se afla momentan in Beta si inca nu este disponibila publicului larg, insa odata ce va fi oficial lansata, ar putea contribui enorm la cresterea conversiilor generate de anunturile platite.

Principiul de functionare al acestui nou format este foarte simplu iar utilizatorul trebuie  doar sa introduca pana la trei headline-uri si cateva descrieri distincte. Dupa introducerea datelor, algoritmii Google vor incepe sa testeze diferite combinatii de headline-uri si descrieri pentru a identifica cea mai eficienta combinatie, crescand astfel numarul de conversii generat de anuntul nostru.

Care sunt beneficiile acestui sistem

Atunci cand lansam o campanie Ad Words, sistemul va selecta automat licitatiile care corespund cu cuvintele cheie alese de noi, si vor declansa anuntul. Totusi, in multe cazuri, textul anunturilor nu este complet relevant pentru clienti, iar acest lucru va fi reflectat in rata de conversii a campaniei.

 Conform Google, acest nou sistem de optimizare pentru anunturile platite va selecta automat cele mai relevante anunturi pentru respectiva campanie si va atrage doa utilizatorii interesati in produsele/serviciile noastre.

Noile anunturi responsive ofera doua avantaje suplimentare si anume:

- Afisarea a pana la trei headline-uri intr-un singur anunt

- Afisarea a doua descrieri pe anunt cu dimensiunea de 90 caractere pentru fiecare dintre ele.

 

Cum functioneaza

Utilizatorii pot introduce pana la 15 headline-uri si patru descrieri intr-un astfel de anunt responsiv. Dupa lansarea campaniei, sistemul va identifica automat cele mai relevante combinatii pentru fiecare cuvant cheie in parte, afisand anunturi mult mai eficiente.

Totusi, este recomandabil ca fiecare headline sa abordeze functionalitati distincte ale ofertei noastre, pentru o abordare exacta a tuturor cuvintelor noastre cheie.

De mentionat este si faptul ca acest sistem ne da optiunea de a ,,fixa’’ anumite headline-uri sau descrieri intr-o pozitie prestabilita.  Aceasta optiune este extrem de utila pentru anunturile care contin un disclaimer sau informatii reprezentative, precum adresa fizica, adresa de contact, etc.

Noul sistem Google de anunturi responsive ar putea fi o unealta extrem de utila pentru marketingul digital, crescand numarul de conversii si scazand semnificativ costurile cu publicitatea. Utilizat impreuna cu un pachet SEO profesional, acest sistem iti poate duce afacerea pe culmile succesului si iti poate garanta audienta la care visezi!

 

  • Optimizat pentru motoare de cautare
  • Design responsive (optimizat pentru mobil)
  • Intuitiv
  • Incarcare rapida
  • Panou de administrare prietenos

CLIENTII NOSTRI

Class IT
CAT Music
BRCC Online
Coca Zaboloteanu
Venera Arapu
Pukka Food
Z-Performance
Laptop Garage

Portofoliul nostru de clienti

Echipa Play Solutions se mandreste cu proiectele pe care le desfasoara atat cu clientii din tara, cat si din strainatate. Parteneriatele noastre au ca temelie increderea si seriozitatea, reusind astfel sa mentinem o colaborarea de lunga durata cu fiecare client in parte.


Oferim solutii IT de inalta calitate si evoluam rapid pentru a sprijini dezvoltarea pietei, cat si pentru a fi la curent cu ultimele noutati in materie de tehnologie.


Va prezentam, in aceasta sectiune, doar o parte dintre clientii cu care am transformat ideile in proiecte.