Cum sa folosesti Social Media in interesul tau si al afacerii tale

 
Zilele trecute ma intrebam de ce toata lumea are conturi pe retelele de socializare mai putin accesate sau nu foarte populare inca la noi in tara? Daca atunci mi-am pus acea intrebare, nu a durat mult pana mi-am si raspuns: este important sa fii prezent pe toate retelele de socializare care sunt in top. Poate este putin exagerata exprimarea, dar daca nu ai cont pe retelele de nisa, nu existi.

Dar, atentie! Fiecare campanie derulata pe o retea de socializare trebuie sa fie suficient de bine gandita, mulata pe cerintele si asteptarile clientilor sau posibililor clienti, astfel incat sa prinda.
Oamenii acorda mai multa incredere persoanelor care au o prezenta online si care primesc, ei sau afacerile pe care le detin, un feedback permanent de la clienti, fie ca este el pozitiv sau negativ. Desigur, asta nu inseamna ca un feedback permanent negativ va fi benefic pentru afacerea ta, dar sinceritatea va fi mereu apreciata.

De exemplu, Mc Donald’s a realizat prima campanie din Romania a unui brand pe aplicatia de socializare Tinder. Astfel ca Mc Donald’s este primul brand care a avut curajul de a “iesi in fata” cu o astfel de campanie indrazneata. Cei care au organizat campania au aflat ca romanii sunt deschisi la aceste idei noi care au fost un adevarat succes.
In urmatoarele randuri, va oferim cateva sfaturi si trucuri pentru a maximiza eficienta informatiilor de pe Social Media.

1. Actualizeaza informatiile constant

In functie de afacerea pe care o detii, trebuie sa alegi publicul tinta pentru care oferi servicii sau produse. La fel ca si intr-un magazin fizic, unde vei amenaja locul in functie de nisa de piata pe care doresti sa o acoperi, asa vei proceda si in Social Media: vei structura informatiile pe care le oferi conform publicului caruia te adresezi.
Este important sa actualizezi informatiile constant si sa tii publicul la curent cu toate noutatile business-ului tau.

2. Primii pasi

Spuneam ca trebuie sa fii prezent pe toate retelele de socializare de top, dar depinde de tine daca alegi sau nu sa fii vazut intr-un anumit mediu. Pentru inceput, orice afacere are nevoie de o pagina de Facebook. Este un mediu generalist care nu te poate afecta si de care te poti folosi pentru a crea conversii, el fiind global, nu local. Facebook are un numar de 1.55 billioane de utilizatori activi pe luna (utilizatorul activ este cel care s-a logat in contul lui de Facebook in ultimele 30 de zile), conform www.statista.com.

Trebuie sa tii cont de faptul ca din momentul in care incepi sa activezi in mediul social, vei avea de-a face cu oameni. Acest lucru inseamna ca trebuie sa privesti deschis feedback-urile constructive, fie ca sunt ele pozitive sau negative. Vei avea parte si de rautati gratuite din partea oamenilor, dar acest lucru nu trebuie sa fie un impediment.

3. Seteaza un obiectiv

Porneste la drum cu un obiectiv bine definit, pentru ca acest lucru te va ajuta sa nu iti faci asteptari nefondate. De exemplu, daca detii o afacere care doreste sa vanda produse sau servicii, nu incerca sa folosesti Social Media pentru a vinde ceva din prima. Incearca sa atragi cat mai multi fani, sa ai cat mai multi vizitatori fara sa le vinzi ceva.

Un exemplu concret in acest caz ar fi un magazin online de accesorii si bijuterii. Initial poti incepe cu realizarea unui blog prin intermediul caruia sa te apropii de viitorii potentiali clienti. Realizeaza articole despre curatarea sau intretinerea bijuteriilor si da-le posibilitatea utilizatorilor sa se apropie de afacerea ta prin intermediul acestora.
Ceea ce este avantajos in Social Media este transparenta. Te poti inspira oricand de la brandurile mari pentru a crea chiar tu o campanie care sa se muleze cerintelor dar si costurilor afacerii tale.

  • Optimizat pentru motoare de cautare
  • Design responsive (optimizat pentru mobil)
  • Intuitiv
  • Incarcare rapida
  • Panou de administrare prietenos

CLIENTII NOSTRI

Class IT
CAT Music
BRCC Online
Coca Zaboloteanu
Venera Arapu
Pukka Food
Z-Performance
Laptop Garage

Portofoliul nostru de clienti

Echipa Play Solutions se mandreste cu proiectele pe care le desfasoara atat cu clientii din tara, cat si din strainatate. Parteneriatele noastre au ca temelie increderea si seriozitatea, reusind astfel sa mentinem o colaborarea de lunga durata cu fiecare client in parte.


Oferim solutii IT de inalta calitate si evoluam rapid pentru a sprijini dezvoltarea pietei, cat si pentru a fi la curent cu ultimele noutati in materie de tehnologie.


Va prezentam, in aceasta sectiune, doar o parte dintre clientii cu care am transformat ideile in proiecte.