5 motive esentiale pentru a folosi Google AdWords

 
Unul dintre marile avantaje pe care marketingul digital il constituie este masurarea rezultatelor. Reclamele din ziare, reviste, TV, nu pot avea rezultate vizibil masurabile in comparatie cu libertatea pe care o avem in marketingul digital.
Este important sa masuram rezultatele campaniilor desfasurate pentru a putea schimba ce anume nu merge bine si pentru a vedea cum putem obtine rezultate mai bune.

Ce este Google AdWords? Este un sistem de publicitate online.

De ce Google AdWords? Deoarece platesti doar atunci cand utilizatorul iti viziteaza pagina.
Vedem, in urmatorul articol, cateva motive pentru care ar trebui sa folosim Google AdWords pentru afacerea noastra:

1. Mai rapid decat SEO

Google AdWords este mai rapid decat optimizarea in motoarele de cautare, insa acest lucru nu inseamna ca nu trebuie sa ne axam si pe SEO. Daca esti la inceputul afacerii, Google AdWords este foarte bun pentru tine deoarece doar folosind SEO, vei astepta cateva luni bune pentru a vedea rezultate. Optimizarea SEO este un proces sigur, de durata si care nu se va opri atunci nu mai dispui de buget. Scriind continut de calitate si avand un site responsive, te vei pozitiona in motorul de cautare Google, in primele pagini si vei putea sa te mentii pe acel loc. Google AdWords te va pozitiona in prima pagina in functie de suma licitata, iar in momentul in care campaniile sunt oprite, anuntul site-ului tau va disparea din motorul de cautare. Daca esti la inceput sau ai o afacere mica, nu te poti baza numai pe Google AdWords asa ca, optimizarea SEO trebuie sa fie prioritara.

2. Rezultate masurabile si sistem flexibil

Deoarece sistemul este flexibil, il poti controla cum doresti. Daca, de exemplu, nu doresti ca anunturile sa apara in zilele de sarbatoare precum: Paste, Craciun, este foarte usor sa pui pauza campaniei si sa o reiei atunci cand doresti.
Acest lucru te va ajuta sa nu irosesti banii din campanie pentru ca ii poti investi in click-uri relevante.

3. Userii ajung la tine doar atunci cand au nevoie

Orice afacere, indiferent ca este mica sau mare, vrea sa se afle pe prima pagina din Google. Intentia marketingului este de a fi vazut doar atunci cand clientii au nevoie de tine. Pentru ca nu doresti sa platesti click-uri irelevante, utilizatorii te vor gasi doar atunci cand vor cauta cuvintele targetate de tine prin intermediul campaniei.
De asemenea, este usor cu Google AdWords sa masori conversiile si sa stii cate click-uri nu s-au transformat intr-o astfel de conversie.

5. Targeteaza clientii din zona ta

Daca detii o afacere locala, (de exemplu: reparatii termopane, deblocari de usi) nu vei dori sa fii gasit decat de utilizatorii din zona respectiva. De aceea, Google AdWords este potrivit pentru a face acest lucru. Folosind extensiile, vei putea sa adaugi numarul de telefon si locatia exacta, pentru ca utilizatorul sa te poata gasi.

6. Nu ai niciun buget minim obligatoriu

Intr-adevar, asa este. Nu exista o bariera minima pentru a incepe campania. Daca doresti doar sa testezi functionalitatea acestui sistem, poti incepe cu ce suma doresti, chiar daca este vorba de doar 5 lei, insa rezultatele vor fi inexistente deoarece click-urile vor fi foarte putine, intr-un timp foarte scurt.

  • Optimizat pentru motoare de cautare
  • Design responsive (optimizat pentru mobil)
  • Intuitiv
  • Incarcare rapida
  • Panou de administrare prietenos
 

CLIENTII NOSTRI

Class IT
CAT Music
BRCC Online
Coca Zaboloteanu
Venera Arapu
Pukka Food
Z-Performance
Laptop Garage

Portofoliul nostru de clienti

Echipa Play Solutions se mandreste cu proiectele pe care le desfasoara atat cu clientii din tara, cat si din strainatate. Parteneriatele noastre au ca temelie increderea si seriozitatea, reusind astfel sa mentinem o colaborarea de lunga durata cu fiecare client in parte.


Oferim solutii IT de inalta calitate si evoluam rapid pentru a sprijini dezvoltarea pietei, cat si pentru a fi la curent cu ultimele noutati in materie de tehnologie.


Va prezentam, in aceasta sectiune, doar o parte dintre clientii cu care am transformat ideile in proiecte.